BUSQUEM OUS DE PASQUA!

Com ja sabeu, està a punt d’arribar la Pasqua i si fóssim a l’escola, ja podríem treure l’ùltima cama a la Vella Quaresma!

Així doncs, per acomiadar-nos de vosaltres durant uns quants dies, us proposem un joc ben senzill i divertit!

Voleu jugar a trobar ous de Pasqua?

En primer lloc, podeu bullir els ous perquè siguin més resistents. A continuació, els podeu decorar com més us agradi (amb pintura, enganxant-hi trossets de papers de colors, fent-hi un dibuix, embolicant-lo amb cintes o fils de colors…). Quan els tingueu ben decorats comença el joc.

Heu de fer dos equips, un s’encarrega d’amagar els ous per casa, pel balcó o pel jardí, i l’altre equip els ha de trobar. Vosaltres decidiu si es poden donar pistes, si es pot dir “fred i calent” o si dibuixeu un mapa del tresor! Hi haurà premi per qui trobi tots els ous? A continuació us afegim aquests enllaços que us apropen a la tradició de la Pasqua des de l’àrea d’anglès:

OUS Pasqua Inside an Easter Egg

Cançó english: Hop Hop Little Bunny