L’autor del blog

El meu nom és Cesc Ayora Torres. Sóc llicenciat en Biologia per la Universitat de Barcelona, on em vaig especialitzar en Microbiologia (Biologia Sanitària) l’any 2008. Des de l’any 2009 exerceixo de professor de Biologia i Geologia a l’Escola Tecnos, una cooperativa de mestres de Terrassa. La docència ha estat sempre la meva vocació i per això em considero molt afortunat de poder treballar cada dia en el que més m’agrada i m’apassiona: l’ensenyament de la Biologia i la formació de nous ciutadans capaços de canviar el Món.

Obro aquest blog, sota el títol “Que ruli el plasmidi!” el 3 de març de 2020 perquè em ve de gust. Amb la intenció, això sí, que es converteixi en un espai on compartir recursos, debats i respostes amb els meus alumnes i amb tothom qui tingui interès per la Biologia, així com també amb la voluntat d’endreçar i intercanviar idees amb companys i companyes docents per tal de fer Xarxa i, entre tots, poder fer-nos millors cada dia.

Cesc Ayora Torres
cayora@tecnos.cat