BATXILLERAT, ESO, Portada

DESCOBRIM ELS FINALISTES

Avui, 9 d’Abril, els alumnes d’ESO han entrat al passadís i l’han trobat una mica retocat. Exactament, perquè estaven penjades les il·lustracions i les portades finalistes al concurs del Vaixell de Paper de l’escola.

Concretament, hi ha més de deu il·lustracions a les categories de primer i segon cicle competint pel primer premi del concurs. A batxillerat, n’hi ha sis que es juguen guanyar.

Per altra banda, les possibilitats de portada de la revista són variades, ja que hi ha dotze possibles opcions que són exquisites en molts sentits.

Només cal esperar un parell de setmanes per saber el nom dels guanyadors, tot i que, com ha dit el professor de plàstica, Xavi Messeguer, els premis no seran justos, ja que s’han presentat obres realment talentoses i molt ben elaborades.

Sort!

Ariadna Ruíz