INFANTIL, Portada

LA PLOMA D’OR A INFANTIL

Com cada any, Sant Jordi va arribar i els més petits de l’escola van mostrar-nos a tots el gran talent teatral que tenen. Quan va arribar el seu gran dia, van presumir unes disfresses impressionants i van dur a terme actuacions dignes d’un Oscar.

Sense perdre la tradició, els alumnes de P3 van representar La llegenda de Sant Jordi:

D’altra banda, els alumnes de P4 van decidir explicar-nos les aventures d’un personatge que segur que tots coneixeu: Gaudí.

Per últim, els de P4 van representar una història que, sincerament, mai havia sentit a parlar. Així i tot, veien les següents imatges, qui no voldria demanar-los que li expliquessin?

L’altra activitat a banda de les obres de teatre, la qual també se celebra cada any, és l’entrega de premis de la ploma d’or (apartat d’il·lustració). Mireu quins dibuixos més impressionants fets per nens d’entre 3 i 6 anys!

Sens dubte són uns artistes. Com ens sorprendran l’any vinent?

Noa Jiménez