INFANTIL, PRIMÀRIA

UNES COLÒNIES D’ESTIU SEGURES

Amb aquestes colònies l’escola ofereix l’oportunitat als infants de passar una aventura única, plena de valors i diversió. En aquestes convivències, les nenes i els nens viuran un creixement personal  i una experiència fantàstica. Es realitzaran durant els dies 25,26 i 27 de juny.

L’objectiu d’aquestes colònies és que els infants gaudeixin d’uns dies ben especials en companyia de les seves amistats i que tinguin l’oportunitat de realitzar un seguit d’activitats que promoguin el seu desenvolupament des de l’àmbit educatiu, lúdic i social.

Les colònies estaran organitzades per “Lleure i aventura”, una organització que realitzen colònies per a diferents escoles.

I es faran seguint totes les recomanacions de prevenció de la Covid-19 establertes per la Generalitat de Catalunya.

Aquestes colònies es realitzaran a la casa de Ca l’Aldric, un mas dels segles XVI-XIX voltat de prats i boscos al ben mig del cor de les Gavarres, més concretament a Romanyà de la Selva, a la comarca del Baix Empordà.  Amb paisatges idíl·lics, aquesta masia totalment renovada és un lloc perfecte per gaudir d’unes excel·lents estades de colònies. Aquesta casa és de 96 places aproximadament, i conté camps d’esports, un bosc propi i una piscina.

A la pàgina web de l’escola podeu trobar la resta d’informació com: el preu, el programa d’activitats i les autoritzacions.

Laia Salamó