BATXILLERAT, ESO, Portada

UNA NOVA PSICÒLOGA A L’ESCOLA

L’escola ha posat un nou servei a l’abast de tots els alumnes de secundària i Batxillerat: la consulta oberta. És un espai en què un professional sanitari, en aquest cas, una infermera del CAP Sant Llàtzer  atendrà totes les vostres consultes.

Per tot allò que vulguis preguntar sobre la teva salut física o mental, sexualitat, drogues o altres temes relacionats amb l’adolescència no dubteu en anar-hi els dijous de 10:00h a 12:00h.

Si vols, pots anar-hi sol o acompanyat amb algú altre si així et sents millor per comunicar-te.

El que us ofereix la consulta oberta és un mètode de comunicació gratuït, confidencial (només entre la psicòloga i tu), ràpid i directe. En definitiva,  li pots consultar el que vulguis relacionat amb la teva salut (alimentació, sexualitat, drogues, salut mental…). Sempre que tingueu un problema i no sapigueu amb qui parlar, heu de ser conscients que podreu parlar amb ella.

A continuació us esmentem uns exemples perquè veieu la tasca que fa i perquè i podeu anar.

• Com es pot prevenir un embaràs no desitjat?
  • Em veig grassa i els altres em veuen prima (no m’agrado com sóc).
  • No estic d’acord en prendre alcohol, però els meus amics en prenen.
  • Em sento trist i no sé per què…

També pots parlar amb la psicòloga a través del seu correu electrònic: afernandezm@cst.cat

Ella estarà encantada de poder-vos rebre i ajudar-vos amb el que sigui convenient.

Laia Salamó i Marta Castany