CIÈNCIA, CULTURA, INTERÈS, Portada, PRIMÀRIA

Dones i ciència a l’escola

El dijous 11 de febrer, va tornar a ser un dia molt important per a totes aquelles persones que creuen en la igualtat de sexe: va ser el dia internacional de la dona i la nena científica.

Aquesta celebració va arribar als alumnes de 6è de primària en forma de xerrada virtual.

La Clara Remacha i la Virginia Palacios, dues enginyeries que treballen amb impressores 3D, van fer una xerrada virtual mitjançant zoom als alumnes i professors de 6è.

Van explicar el motiu de celebrar aquest dia,  la seva posició com a dones enginyeres a una empresa gran i, molt important, van animar a les joves noies a fer coses científiques, descobrir el món de la ciència van remarcar també que el sexe no ha d’interferir en les qualitats intel·lectuals d’una persona.

La xerrada es va gravar i aviat serà distribuïda perquè altres escoles i instituts puguin escoltar les paraules d’aquestes dones.

Ariadna Ruiz

One thought on “Dones i ciència a l’escola