BATXILLERAT, CIÈNCIA, ESO, INTERÈS, Portada

MATHNIACS: MATES DIVULGATIVES

El David Russell, tutor i professor de matemàtiques i tecnologia de l’escola, i la seva parella, la Laia Nadal, han creat un compte d’Instagram on pretenen ensenyar les mates d’una manera divertida i amena per alumnes de l’ESO i de Batxillerat. Tots dos s’han format en matemàtiques i enginyeria informàtica i volen aconseguir que els alumnes tinguin una visió diferent respecte a les matemàtiques.

A l’entrevista que hem fet, el David assegura que aquesta idea ja se l’havien plantejat feia un temps, però que no ha estat fins ara que l’han dut a terme. Volen crear un espai entretingut amb temes que no es parlen a les classes. Hi ha contingut més curiós i pràctic com: els resultats de les eleccions i com es reparteixen els escons. Afirma també que el contingut pot variar depenent de la repercussió i els gustos dels usuaris.

Mathniacs acumula ja un total de més de 180 seguidors a Instagram.

Mar Matarin i Berta Mateu