INFANTIL, Portada, PRIMÀRIA

Un Carnaval atípic

Un any més, el Carnaval va arribar a l’escola Tecnos. La situació pandèmica va comportar la modificació d’algunes de les activitats més gaudides per l’alumnat, el professorat i també pels pares i mares. Així i tot, res va impedir que els alumnes passessin una setmana d’allò més boja.

Els més petits ens van començar demostrant les seves habilitats perruqueres lluint pentinats d’allò més estrafolaris, mentre que els passadissos de primària van omplir-se de ferits. Arribat dimarts, sembla que els més grans van voler fer-li competència als pentinats dels nens i nenes de parvulari, els quals van venir preparats per qualsevol activitat culinària. A mitjans de setmana va quedar demostrat quan treballen a parvulari. Els nens i nenes estaven tan cansats que no van ni canviar-se el pijama! D’altra banda, els rostres dels alumnes de primària van quedar ocults per unes magnífiques màscares d’animals.

Dijous gras va arribar i, per sort, tot l’alumnat va poder gaudir d’una magnífica actuació per part del Miqui. Els d’infantil van maquillar les seves galtes amb dibuixos esplèndids i, de 1r a 6è, anaven disfressats d’algun membre de la seva família. A més a més, seguint amb la tradició, les diferents classes van distribuir-se per diverses zones de Vallparadís per prendre un àpat.

Quan el dia més esperat de la setmana va arribar, tot i no haver-hi rua, a Primària van enginyar-se-les per passar-ho d’allò més bé. Per exemple, els alumnes de 4t van organitzar la seva pròpia desfilada de disfresses. D’altra banda, els més petits de l’escola van disfressar-se de macedònia, recordant-nos a tots que aquests és l’any internacional de la fruita.

Sens dubte aquest carnaval ha estat diferent i, per sort, els alumnes han pogut gaudir d’una bogeria de setmana plena de gresca i de rialles. Segur que l’any que ve serà encara millor.

Noa Jiménez