ESO, ESPORTS, INTERÈS, Portada

3r d’ESO ORIENTANT-SE PER LA MUNTANYA.

Com a sortida a la natura per part de l’assignatura d’Educació Física, els alumnes de 3r d’ESO, van participar en una cursa d’orientació a Collbató el dimecres 28 d’Abril. Consistia a trobar el màxim nombre de fites en el mínim temps possible per la muntanya i el poble de Collbató.
Els alumnes van haver de fer grups de tres, quatre i fins a cinc persones, amb els quals les van cercar.
Del material que van disposar va ser: un mapa, un full per marcar les fites i una brúixola, sense GPS que valgués.
Van tenir dues hores i quinze minuts com a temps màxim per poder córrer la cursa, però els guanyadors ho van aconseguir amb una hora i cinc minuts amb totes les fites correctes. Va ser un dia per aprendre a orientar-se per la natura sense necessitat de la tecnologia i fomentant la col·laboració.

Marta Castany i Ariadna Ruiz