ESO, ESPORTS, INFANTIL, Portada, PRIMÀRIA, SALUT

EL CROS ESCOLAR ES TORNA A CELEBRAR UN ANY MÉS

El matí del dia 13 de novembre en horari de matí, es va realitzar el cros escolar a la zona esportiva de Can Jofresa. L’organització d’aquest esdeveniment la dut a terme i ha sigut organitzat pel consell esportiu del Vallès Occidental.

De l’escola Tecnos hi van participar 72 alumnes de diferents cursos i cicles de l’escola. Es podien apuntar els alumnes a partir de 1r de primària fins a Batxillerat (és a dir, des de la categoria Prebenjamí fins a Juvenil).

En total, segons dades que ens ha pogut proporcionar la coordinadora d’esports de l’escola, la Núria, es van apuntar aproximadament 3178 nenes i nens de diferents escoles de la ciutat Terrassenca.

La Laia Salamó de 4t d’ESO, membre de l’equip directiu del TecDi, va participar en el cros escolar en categoria cadet femenina. A més, va aconseguir quedar tercera després dos quilòmetres de competició.

Tanmateix, els guanyadors de totes les categories no varen poder gaudir de la cerimònia de premis, ja que a causa de la Covid-19 no hi havia entrega. Simplement entregaven medalla a tots els participants del Cros.

A través de la plana web del Consell Esportiu podreu consultar en pocs dies les classificacions de tots els alumnes participants al Cros.

Les mesures davant la pandèmia mundial de la Covid van implicar que els corredors portessin mascareta en tot el recinte, a excepció del moment en què els alumnes van començar a córrer, una vegada varen arribar a la meta van ser obligats a tornar-se a posar la mascareta.

Des del TecDi que creiem molt convenient incentivar la pràctica d’esports i la vida saludable. Els alumnes que van assistir i es van inscriure en aquest matí esportiu van gaudir d’una jornada d’allò més divertida i saludable.

Marta Castany i Laia Salamó