Visita Virtual
Assistent Virtual

SAPS QUE L’EDUCACIÓ NO ÉS UNA DESPESA SINÓ UNA INVERSIÓ, PERÒ T'AGRADARIA SABER COM DISTRIBUÏM LES QUOTES?

L’escola Tecnos és una escola concertada parcialment subvencionada pel Departament d’Educació.

Vols rebre informació detallada sobre les quotes?
Emplena el següent formulari i te l’enviem per correu electrònic.

AGRUPACIÓ PEDAGÓGICA TECNOS, S.C.C.L. com a responsable del tractament tractara les teves dades amb la finalitat de donar resposta a la teva consulta o petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat

He llegit i accepto les condicions contingudes en la política de privacitat sobre el tractament de les meves dades per a gestionar la meva consulta o petició.

Ens agradaría que ens prestessis el teu consentiment per a:

Enviar-te informació comercial sobre els productes, serveis, novetats de AGRUPACIÓ PEDAGÓGICA TECNOS, S.C.C.L.