Visita Virtual
Assistent Virtual

A BANDA DE L’EDUCACIÓ, VOLS SABER QUINS SERVEIS OFERIM?

Més enllà de l’horari escolar, sempre hi ha temps perquè els nostres alumnes puguin dedicar estones a aquelles activitats que complementen la seva formació i am les quals  gaudeixin d’allò més. Per això, l’escola ha previst un seguit d’activitats, esportives, musicals, tecnològiques i d’aprenentatge de llengües estrangeres per donar resposta a les demandes de les famílies.

L’escola obre les portes ben d’hora al matí per acollir els infants d’aquelles famílies que matinen per anar a treballar.  Durant aquesta estona els nens i nenes estan acompanyats pel personal habitual de monitoratge que ofereix un tracte molt acurat perquè puguin esmorzar i passar un temps tranquil i distret, fins a l’hora que comencen les activitats escolars.

L’estona dels àpats és un moment educatiu com qualsevol altre. Per tant, els i les monitores d’aquest servei segueixen oferint oportunitats d’aprenentatge durant el migdia.

Des de fa més de 30 anys, l’empresa Gumen s’encarrega d’elaborar i servir el dinar a tots els nostres alumnes amb la qualitat necessària i amb la responsabilitat d’oferir menús saludables i ben equilibrats, seguint les pautes de les Guies que el Departament de salut indica.

Després de dinar els nens i les nens poden jugar amb diferents  propostes, algunes més actives i d’altres més tranquil·les, segons les preferències de cadascú.

Podeu consultar els preus a la nostra pàgina.

A partir de 4t de primària, l’escola té previst que els nostres infants i joves puguin aprofitar, després de dinar, al migdia, per fer deures, treballs, llegir o repassar algun tema en un espai tranquil i ben condicionat amb la supervisió d’una monitora.

Els nostre alumnat pot fer ús del servei de la biblioteca cada dia de 5 a 6 de la tarda a partir de 3r de Primària.

En aquest horari, també,  hi ha un espai de joc previst per als més petits fins a 2n. És un espai per  berenar, jugar, llegir, dibuixar o fer activitats tranquil.les  a càrrec d’un monitor si la família necessita canguratge fins a les 6 de la tarda.