neSOS. Cal estar adaptat per sobreviure.

neSOS és un projecte de gamificació per mitjà del qual treballem el mètode científic i la seva aplicació al disseny experimental amb els alumnes de 3r d’ESO.

El projecte engega amb la projecció d’un vídeo on s’introdueix un fil argumental de misteri: el volcà de l’illa de Tristan da Cunha ha entrat en erupció i misteriosament ha mort tota la població insular. Els alumnes adopten el rol de tripulants de diferents vaixells que en el moment de l’erupció navegaven per mars propers als de l’illa i tenen la missió ara de sobreviure i resoldre el misteri de la tràgica erupció. El projecte es divideix en tres fases separades en el temps i distribuïdes trimestralment (supervivència, investigació, resolució) i el desenvolupament de la història depèn exclusivament de les decisions (sovint amb esperit cooperatiu) que prenguin els membres de cada vaixell amb els seus recursos, el coneixement i la informació de què disposin. El professor ha d’anar dibuixant un argument coherent amb les decisions dels alumnes tal com ho fa un màster en un joc de rol.

En cadascuna de les fases del projecte cada grup haurà de contestar una pregunta relacionada amb l’objectiu de la fase i que requerirà el disseny i l’execució d’un experiment senzill, així com la posterior presentació dels resultats i les conclusions a la resta de companys/supervivents dels altres grups.

Característiques

• Matèria: Biologia i Geologia
  • Nivell: 3r d’ESO
  • Organització: grups de 3-4 alumnes (diferents en cada fase)
  • Temporització: 15 hores

Materials

*Recordeu que els materials d’aquest projecte estan disponibles gratuïtament amb finalitats educatives, però en cap cas s’autoritza el seu ús amb una finalitat lucrativa.

22 comentaris a “neSOS. Cal estar adaptat per sobreviure.”

1. Значение представленной стратегии подрезать крылья власти Единой России, а не гарантировать успех любого другого общественно-политического движения.
    По сути своей “Умног голосование” сегодня это политическая стратегия, изобретена российским внесистемным политическим деятелем Алексеем Навальным как средство борьбы с “Единой Россией” умного голосования, проголосовать за главного оппонента кандидата “Единой России” во многих одномандатных округах везде по стране, вне зависимости от общественно-политической принадлежности и взглядов этого соперника.
    А ряд его последователей приехал в другую страну, и они конечно все еще работают над списками умного голосования на грядущих выборах.
    Значение представленной стратегии подрезать крылья власти Путина и его партии, а абсолютно не заручиться успех какого либо другого общественно-политического движения.
    Сегодня Алексей Навальный пребывает в тюрьме, и его собственное политическое движение заявлено “противозаконна”, потому оно не имеет права действовать в России.

умное голосование слив адресов скачать

Respon
  2. https://happy-ending.manhattan-massage.com/ – happy endings in nyc
    Wish you feel memorable emotions ? Tired of work ? How about to have a rest and massage ? We invite you to visit massage salon in West Village.

Where can be ordered Thai massage in salons Midwood.

Massage periosteal performed masseurs
    , their possibly meet by coming to our club . Girls are attractive slim figures and appearance . You always have the opportunity experience for yourself aesthetic satisfaction, just looking at them.

Our salon works around the clock .
    Running massage Thai without intimate actions , what make it safe. Spa in Clinton Hill comply with rules hygiene , use disposable personal items .In the cabin vibration massage you acquire not so much massage but also opportunity relax to body and to soul.
    Also our staff store your personal privacy: on the matter what way in particular you prefer to spend free time, not will know no person.
    Massage in spa Windsor Terrace possibly attend people from 21 years. By calling to the salon by phone, you can sign up for necessary day and time . Spa Salon with great pleasure will welcome you.

Respon