Tecnos - Esports

ESPORTS

L’esport és un fenomen social indiscutible que forma part de la nostra vida quotidiana, ja sigui des d’un vessant pràctic i vivencial o des d’un vessant més professional i mediàtic a través dels mitjans de comunicació. L’esport aporta models, genera conflictes, desperta passions i té un gran potencial motivador que captiva persones de totes les edats i condicions.

Tot i les nombroses virtuts i el gran potencial educatiu que té, també cal dir que l’esport per si sol no sempre garanteix la transmissió de valors positius.

MARIA PRAT Professora de Ciències de l’educació de la UAB – Diari ARA 19/01/2015

OBJECTIUS

Amb les activitats esportives de la Tecnos, sí que volem garantir una transmissió de valors d’acord amb l’ideari i el projecte educatiu del centre. De fet els objectius de les activitats extraescolars esportives Tecnos són:

• Promoure unes pràctiques físiques, lúdiques i participatives.
  • Gaudir de l’esport.
  • Incorporar bons hàbits saludables a la vida quotidiana.
  • Afavorir les actituds de respecte i el “fair play” dins i fora del terreny de joc.
  • Fer amics i fer equip a aprtir del treball cooperatiu.
  • Desenvolupar la motivació intrínseca i extrínseca.
  • Integrar a través del joc, l’aplicació de normes en un context real.
  • Fomentar el compromís i la responsabilitat.
  • Estimular la superació i el repte.

PREUS I HORARIS

FAS SECUNDÀRIA I T'AGRADARIA PRACTICAR UN ESPORT?

Fes-nos una proposta!

Forma un equip amb els teus companys, mínim 8 i nosaltres ens encarreguem de trobar un monitor i organitzar l’activitat.

Envia’ns un correu amb la proposta a esports@tecnos.cat

L’horari d’entrenament serà els divendres a la tarda, concretarem amb el grup.