Tecnos - Robòtica i programació

PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA

La tecnologia digital ja fa temps que forma part de les nostres vides de manera habitual i, com és evident, també permanent. Les tendències educatives més recents han incorporat el llenguatge digital a la seva estructura i el llenguatge de programació ha passat a formar part del currículum de moltes escoles a tots els països del món; també a la Tecnos, que l’incorpora des de l’etapa d’infantil.

Seguint aquesta línia, a la Tecnos vam signar un conveni de col·laboració amb l’empresa Codelearn amb la voluntat d’unir sinèrgies per fomentar les vocacions en aquest camp i per tant oferir-lo, també, com a activitat extraescolar.

CodeLearn

Activitat que introdueix a l’infant, de manera lúdica, a la robòtica, programació i pensament computacional.  Es potenciarà la part més manipulativa de la robòtica, és a dir, el muntatge, i s’introduiran les nocions de sensors del robot. Començarem a treballar la programació amb el mètode Codelearn i programant els robots de Lego.

Treballarem amb: Robots Lego, Bee Bot, Probot, Sphero, Impressió 3D entre altres activitats. L’objectiu de l’activitat és introduir a l’alumne en les nocions bàsiques de la programació d’una manera molt lúdica i educativa.

Pensament Computacional amb el Mètode Codelearn.

Entre les habilitats necessàries per al futur trobem, principalment, la programació, el pensament computacional, la robòtica i les STEM.

Pensament Computacional amb el Mètode Codelearn.

INSCRIPCIONS

HORARIS I PREUS

Computational thinking
4t, 5è i 6è de Primària
divendres de 14 a 15 h.
62,55 €/mes + 32 € matrícula
Discovery TIC
1r i 2n de Primària (Robòtica 1)
divendres de 14 a 15 h.
50,10 €/mes + 32 € matrícula
Discovery TIC
3r de Primària (Robòtica 2)
divendres de 13 a 14 h.
50,10 €/mes + 32 € matrícula
Programació
divendres de 15.10 a 16.10 h.
62,55 €/mes + 32 € matrícula