Tecnos - Escola de música

ESCOLA DE MÚSICA

L’Escola de Música Tecnos ofereix  un seguit d’activitats extraescolars musicals adreçades a tots els alumnes des d’I4 fins a Batxillerat, en horari de migdia.

Sabem que la música té una gran repercussió en l’aprenentatge global dels nens i nenes, contribueix  al desenvolupament d’ habilitats i actituds, com la concentració, la creativitat, la sensibilitat, el treball col.lectiu i proporciona alts nivells de satisfacció personal.

Una de les nostres prioritats és ensenyar a estimar i a practicar la música als nostres infants i joves d’una manera activa, significativa i participativa, oferint una atenció personalitzada a cadascun d’elles i ells, d’acord amb les seves capacitats, interessos i objectius.

Oferim totes aquestes possibilitats:

• Instruments des d'I4 (piano, violí, guitarra, baix, flauta travessera, bateria…)
  • Instruments amb grup (orquestra de corda, combo…)
  • Cant i coral
  • Sensibilització i llenguatge musical