Botiga Ordinadors

Una vegada accediu a la botiga, heu de crear un compte amb un nom i cognom, adreça de correu, contrasenya i el CODI DE CENTRE, on heu de posar 06F186

Si més endavant s’ha de fer qualsevol gestió amb el portàtil, aquest serà el portal per fer-ho.

El model que les famílies d’ESO haureu d’adquirir a través de l’empresa FDOS Software S.L., és el següent:

El model que les famílies de Batxillerat haureu d’adquirir a través de l’empresa FDOS Software S.L., és el següent. Recordeu que el códi de Centre per batxillerat és 06F219

Ampliació de garantia

A banda del portàtil, les famílies que ho desitgin també poden adquirir una ampliació de garantia per danys accidentals (És el dany produït al producte per un esdeveniment imprevisible, sobtat, involuntari i fortuït que impedeixi el funcionament normal del bé assegurat o sigui perillós per al seu ús.). Aquesta ampliació de garantia s’ofereix tenint en compte que els alumnes utilitzaran el portàtil moltes hores de classe, a casa i que el transportaran cada dia.

Preus:

·        2 Anys Danys Accidentals –59 € (Iva inclòs)

·        3 Anys de Garantia + 3 Anys Danys Accidentals – 79 € (Iva inclòs)

·         4 Anys de Garantia + 4 Anys Danys Accidentals – 99 € (Iva inclòs)

Condicions Danys Accidentals:

Sense FRANQUICIA, una reparació a l’any.

El pagament es farà mitjançant la web: educat.fdos.net

Es podrà escollir la forma de pagament: VISA, TRANSFERENCIA o FINANÇAMENT amb el BBVA a 10,12 o 18 mesos.

Per garantir tenir els equips a principi de curs i amb tots els problemes de distribució que hi ha pel tema del COVID, la data límit per fer el pagament serà el 15 d’agost. Una vegada passada aquesta data, no es pot garantir tenir l’ordinador a principi de curs (depenent d’estocks).