Professors/es
Alumnes
Famílies

LA TECNOS

Eduquem en valors i en competències

La Tecnos és un projecte col·lectiu d’educació,  iniciat l’any 1962, que sempre ha donat resposta a tots els canvis organitzatius, socials i metodològics, des del seny, la reflexió i el sentit comú.

La formació permanent sempre ha format part del dia a dia de l’equip. Atents a la innovació educativa però sense deixar-nos arrossegar per les modes, transformem l’escola amb prudència preservant allò que s’ha demostrat que ens va bé.

A la Tecnos sempre hem treballat i treballem perquè el nostre alumnat tingui la millor preparació humana i acadèmica possible i ho fem des de l’esforç, la constància, l’energia, l’afecte, la il·lusió i el respecte.

CENTRE FORMADOR DE PRÀCTIQUES

Cada curs acollim estudiants del Grau d’Infantil i del Grau de Primària de diferents universitats catalanes i espanyoles.

És una gran satisfacció per a nosaltres contribuir en la formació dels futurs i futures mestres del nostre país.

Cada any fem trobades amb altres centres formadors i amb les universitats d’on provenen les persones estudiants per millorar la nostra tasca.

Acollim estudiants en pràctiques de totes aquestes universitats: UAB, UB,  Universitat de la Rioja, Universita Ramon Llull (Blanquerna), Universidad a distancia de Madrid, Universitat de Vic, Universitat Internacional de Catalunya…

UNA MICA D'HISTÒRIA

Més de 50 anys al servei de l'educació

L’Escola Tecnos va ser fundada com “Academia Tecnos” l’any 1962 per Magí Cadevall i Soler, Llorenç Puig i Mayolas, Jordi Gibert i Masvidal i Ramon Nogué i Serrat.

Posteriorment, l’any 1973, l’Escola Tecnos es fusionà amb l’Escola Social (encara que des de 1969 compartien el local del carrer Garcia Humet), fundada l’any 1923 pel Sr. Guillem Boronat i continuada pel Sr. Joan Artigues i la Sra. Pilar Alsius.

Des de l’any 1983, el nostre Centre funciona com a cooperativa de treball associat, amb el nom oficial d’Agrupació Pedagògica Tecnos Societat Cooperativa Catalana Limitada. Des l’any 1999 i fins l’any 2009, la “Llar d’Infants Grimm” formà part, també, d’aquesta agrupació.

Tecnos 1987