EQUIPAMENT ESPORTIU

Equipament d'educació física

L’ha de portar tot l’alumnat d’Infantil, Primària i 1r i 2n d’ESO els dies que fan psicomotricitat o educació física i també els d’infantil i primària quan van d’excursió tot el dia. A les sortides de migdia, no cal.

A partir de 3t d’ESO només seran obligatòries la samarreta i la dessuadora de l’equipament de l’escola. El pantaló haurà de ser blau fosc.

Consta de:

– pantalons blau marí, curts (pel bon temps)

– samarreta taronja (opcional de màniga curta o llarga)

– xandall amb el logo de l’escola

– calçat d’esport

HORARI PER EMPROVAR LES TALLES:

Qualsevol tarda de les 16:30 hores a les 18:30 hores.

RECOLLIR LES COMANDES A SECRETARIA:

Qualsevol dia dins de l’horari de secretaria.

Bata

Els alumnes d’educació infantil  i primària han de portar una bata per fer algunes activitats com ara la plàstica. No hi ha un model concret. Podeu aprofitar bates dels germans grans, transformar camises velles dels adults posant una goma als punys… Això sí han de ser còmodes de portar i fàcils de posar i treure.

Roba de recanvi

Només els alumnes de P3

Cada alumne cal que porti per deixar a l’escola durant tot el curs: samarreta, pantalons, calces o calçotets, mitjons, xandall.