Projecte ESCOLA VERDA

De sempre l’escola ha tingut una arrelada tradició de forment del respecte i amor a la natura. L’excursionisme és una activitat que es porta a terme a tots els nivells de les etapes obligatòries. De primer de primària a 4t d’ESO l’alumnat fa una excursió a caminar pels entorns naturals amb dos objectius primordials: conèixer i respectar la natura i potenciar bons hàbits de salut. Fa una bona pila d’anys que també vam començar a participar del grup XEST (Xarxa d’escoles per a la sostenibilitat de Terrassa) i seguint amb aquest neguit per fer un planeta millor, vam aconseguir el segell d’Escola Verda.

A banda de les accions que es fan des de la tutoria grupal, les àrees de ciències experimentals i de ciències socials,  tenim constituït un comitè ambiental format per personal docent de l’escola, alumnat de Primària i Secundària i també representants de les famílies, que treballa cada curs per millorar els costums de tots nosaltres fent-los més responsables i sostenibles.

L’escola també fa una aposta important per ser exemple d’allò que promou: la instal·lació de panells solars per escalfar l’aigua calenta de les dutxes, el pas a la il·luminació led, l’ús de contenidors de reciclatge a tots els espais del centre, el lloguer de vaixelles per les festes de final d’etapa…

Assistent Virtual
Visita Virtual