PROJECTE D'INNOVACIÓ

Estem vivint moments de canvis importants en educació que suposen un repte per a tots nosaltres, però també una gran oportunitat. A la Tecnos aprofitem aquesta “sacsejada transformadora” com una oportunitat de millora per la nostra escola, trobant l’equilibri entre prescindir d’allò que ens encotilla i no aporta res a l’educació dels nens/es actuals i mantenint el que considerem fonamental per a la seva educació. Estem incorporant les eines que la tecnologia, la didàctica i la neurociència posen al nostre abast per poder donar resposta als diferents estils d’aprendre dels nostres nois i noies.

PER QUÈ UN CANVI?

El canvi, la innovació, l’actualització (feu servir la paraula que més us agradi o menys us desagradi) hi és i hi ha de ser. Ens envolta, forma part del nostre dia a dia.

Tecnos - Projecte d'innovació

COM ES FA AQUEST CANVI?

A la Tecnos no volem un canvi a qualsevol preu, ni de qualsevol manera, l’estem fent des del seny, la professionalitat, la reflexió, el treball en equip i les ganes d’aprendre cada dia.

Tecnos - Projecte d'innovació