Oxford Test of English

Ets alumne, exalumne, mare o pare o senzillament vols certificar el teu nivell d’anglès?
Apunta't-hi!

L’Oxford test of English és un examen desenvolupat i validat per la Universitat d’Oxford en col·laboració amb un equip d’experts independents. El test és 100% online i només es pot realitzar als centres examinadors autoritzats. És una prova que avalua la capacitat de cada persona per desenvolupar-se en diversos contextos, fent servir un llenguatge de la vida quotidiana. Consta de quatre parts, una per a cada competència o habilitat lingüística: reading, listening, speaking i writing (llegir, comprendre, parlar i escriure).

Certificat per la Universitat d’Oxford

• UN EXAMEN
  • DUES HORES
  • TRES NIVELLS (A2-B1-B2 en un sol examen)
  • Preus reduïts per exalumnes, mares i pares de Tecnos
DE QUALITAT
  • Certificat per la Universitat d’Oxford
  • Desenvolupat i validat per Oxford Universitiy Press i un equip d’experts independents
  • Reconegut oficialment
FLEXIBLE
  • 100% online
  • Convocatòries flexibles en funció de la demanda
MOTIVADOR
  • En dues hores t’examines de les 4 competències lingüístiques: expressió oral i escrita, comprensió lectora i comprensió oral
  • Resultats disponibles en 14 dies
ADAPTATIU
  • El contingut es va adaptant a les respostes de l’alumne per donar un resultat més precís.
  • Certifica en un sol examen els nivells A2, B1 i B2 d’acord amb el Marc Comú Europeu de Referència de les Llengües. (MCERL)

CONSULTES

Per qualsevol dubte o aclariment us podeu adreçar a oxford@tecnos.cat

PREUS