Bona diada de Sant Jordi!

Aquest any, Sant Jordi, una de les millors festes que celebrem a l’escola, serà una diada estranya, única i diferent.

Malgrat els sentiments que ens acompanyen aquests dies i les dures situacions que algunes famílies estem o esteu vivint, l’equip Tecnos no vol deixar de celebrar-la.

Mai com ara, els llibres ens havien fet tanta companyia i escriure ha esdevingut una excel·lent manera d’expressar les nostres emocions.

A totes les etapes de l’escola, el professorat ha preparat activitats especials per un dia tan assenyalat com aquest.

L’equip d’infantil us ha preparat amb molta il·lusió una versió confinada de la Llegenda de Sant Jordi, us ha penjat tota mena de propostes i alguna sorpreseta més a la revista l’”Escola a casa” i al blog d’infantil.

Les mestres del cicle inicial s’han animat a explicar un conte d’en Barbamec col·laborativament  i la resta de l’equip docent de primària us anima a gaudir de les activitats de l’Edu365 ,  l’Activitum o Codelearn.

El departament de llengües d’ESO i batxillerat us comparteix un blog amb els treballs guanyadors del concurs literari Vaixell de paper en català, castellà i anglès, una mostra dels treballs presentats a la categoria d’il·lustració, videopoemes d’alumnes de 4t d’ESO i una proposta de les biblioteques de Terrassa. Felicitats a tots els guanyadors i guanyadores.

L’equip directiu també hi hem volgut posar el nostre granet de sorra i aprofitant que és l’any Carner, us volem regalar el poema “Si Sant Josep ho vol”, sobre el qual ens hem permès la llicència de fer-hi un petit canvi, substituint Sant Josep, per Sant Jordi.

Si Sant ‘Jordi’ ho vol

Moltes felicitats als Jordis i les Jordines. I molt bona diada a tothom!