Connectats o enganxats a internet? A càrrec de MARC MASSIP

“Connectats o enganxats a internet?”

Comencen les xerrades de l’escola de pares.

14 de març a les 8.00 del vespre,  Marc Massip,  amb la conferència “Connectats o enganxats a internet ?”, inicia les sessions del 2019.

La segona xerrada, sobre la prevenció dels trastorns alimentaris, la farà la Cristina Carretero el dia 11 d’abril  i per últim, el dia 14 de maig, Eva Millet ens parlarà de la “Hiperpaternitat”. Totes les sessions seran a les 8.00 del vespre a la sala d’actes de l’escola.
L’escola de pares és un projecte que vam iniciar fa gairebé 20 anys amb la  Maria Jesus Comellas, que era la psicóloga de Tecnos. Pretén ajudar-nos en la difícil tasca d’educar i és una oportunitat magnífica per compartir els neguits que com a mares i pares tenim.
Així doncs, us demanem que en prengueu nota i reserveu aquestes dates. Segur que les xerrades valdran molt la pena.
I per anar fent boca podeu començar a llegir aquest article del diari ARA, publicat a la secció criatures el dia 8 de març de 2019  https://criatures.ara.cat/adolescencia/Menors-assignatura-pendent-pares-espanyols_0_2193380744.html