Tecnos Alumni, la nova xarxa d’exalumnat de l’escola

Aquest curs hem posat en marxa la xarxa d’exalumnat de l’escola a través de la plataforma LinkedIn. LinkedIn és una xarxa social orientada al món laboral, la qual va començar com a plataforma per visualitzar el curriculum vitae però en els darrers anys ha evolucionat cap a un espai que potencia les connexions entre les persones i el fet de fer xarxa.

L’alumnat que aquest curs finalitza segon de batxillerat ja disposa del seu grup de la promoció a LinkedIn, i la resta d’exalumnat pot afegir-se al grup general de l’escola, anomenat Tecnos Alumni. Si existeix una massa crítica suficient, no descartem la creació de més subgrups de cada promoció més enllà dels cursos que vagin acabant batxillerat a partir d’ara.

La idea va sorgir arran de la iniciativa impulsada ja fa uns anys per l’AMPA de l’escola, la qual va crear el grup Tecnos Connecta amb la intenció de potenciar la xarxa entre famílies i professors de l’escola. L’objectiu d’aquests grups, per tant, és mantenir l’exalumnat connectat entre si i amb l’escola, per tal de facilitar l’organització d’esdeveniments i col·laboracions directes amb la Tecnos, com per exemple en les activitats d’orientació personal, acadèmica i professional.

Aprofitem, per tant, per fer una crida a les famílies de l’escola perquè s’uneixin al grup de LinkedIn Tecnos Connecta, i també a tot l’exalumnat perquè s’uneixi al grup Tecnos Alumni.