Nova convocatòria Oxford Test – 23 de gener de 2019

L’Oxford test of English és un examen desenvolupat i validat per la Universitat d’Oxford en col·laboració amb un equip d’experts independents que té per objectiu acreditar el nivell d’anglès. El test és 100% online i només es pot realitzar als centres examinadors autoritzats. És una prova que avalua la capacitat de cada persona per desenvolupar-se en diversos contextos, fent servir l’anglès de la vida quotidiana. Consta de quatre parts, una per a cada competència o habilitat lingüística: reading, listening, speaking i writing (llegir, comprendre, parlar i escriure).

Al següent enllaç trobareu més informació d’aquest examen que certifica el nivell d’anglès de l’alumne que el fa: https://www.escolatecnos.cat/oxford-test-of-english/

Per resoldre el test es requereix un cert grau de maduresa per això és recomanable fer-lo al voltant dels 16 anys. És per aquest motiu, que la convocatòria estarà restringida als alumnes de 4t d’ESO que van al grup de nivell alt d’anglès i als alumnes de primer i segon de batxillerat.

La convocatòria serà el dia 23 de gener a les 3:15 de la tarda. Donat que les condicions que demana la universitat per autoritzar-nos com a centre oficial examinador són molt estrictes, només poden fer l’examen 24 alumnes a cada convocatòria. És per aquesta raó que seguirem escrupolosament l’ordre d’inscripció per adjudicar les places. En el supòsit que la demanda superi l’oferta, obrirem una nova convocatòria.

El preu de l’examen per alumnes de Tecnos és de 89 €.

El preu per pares, mares i exalumnes serà de 95 € i el preu per persones no vinculades a Tecnos serà de 110 €.

Els alumnes del batxillerat dual podran fer l’examen sense cap cost per ells.

Les professores d’anglès de Tecnos  informaran els vostres fills/es de les característiques de l’examen i els facilitaran material perquè es puguin familiaritzar amb aquest tipus de test.

Si esteu interessats en què el vostre fill/a es presenti a aquest examen, haureu d’inscriure-us en aquest enllaç:

DATA LÍMIT D’INSCRIPCIÓ D’AQUESTA CONVOCATÒRIA: 8 de gener

Un cop confirmada la inscripció us cobraran la matrícula de l’examen perquè des de secretaria us puguin fer la inscripció oficial al test.

Per a qualsevol dubte relacionat amb l’examen us podeu adreçar a  oxford@tecnos.cat