Serveis cooperatius

L’escola som tots i totes. A cadascú li pertoquen tasques diferents, però és bo que tots ens ajudem i participem del seu dia a dia. Amb aquest objectiu encetem una nova activitat a secundària: els serveis cooperatius.

Amb grups petits de nois i noies de diferents nivells d’ESO, els alumnes participen de forma cíclica i cooperativa en serveis a l’escola: col·laborar a pelar fruita per a l’esmorzar dels més petits i ajudar amb l’esmorzar dels més grans, recollir i publicar les dades que ens proporciona l’estació meteorològica, donar suport als responsables del manteniment general i informàtic del centre i fer una tria de les notícies d’actualitat més rellevants per compartir-les amb tots els companys de l’escola.

Aquestes activitats compartides amb companys d’altres classes permeten fer nous amics, conèixer i valorar feines de l’escola que no acostumen a veure perquè se les troben fetes, aprendre noves destreses,  sentir-se l’escola més seva i responsabilitzar-se de la cura de les instal·lacions i del material. Tot plegat per esdevenir adults responsables i amb un ventall ampli d’habilitats i destreses.